לפרטי המשרה |
מועד פרסום |
לפרטי המשרה |
מועד אחרון להגשה |
למרכז מריאן דרוש/ה רכז/ת כ”א למחלקת גנים
|
22/04/2025
|
לחץ לפרטי המשרה
|
10/05/2025
|
פרטי המשרה
תיאור התפקיד:
- רכזת כ"א גנים אחראית על ניהול מערך תומכות החינוך והמחליפות בגני הילדים.
- מתן מענה מידי לצרכים המשתנים בשטח, וניהול המשאב האנושי באופן יעיל ואפקטיבי.
- התפקיד דורש עבודה בשיתוף פעולה בצוות ,זמינות גבוהה, יכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
תחומי אחריות:
- שיבוץ והפעלת מערך המחליפות
- שיבוץ תומכות חינוך מחליפות בגנים וניהול מאגר מחליפות זמינות
- אחריות על פתיחת גנים ומציאת פתרונות מידיים לחוסרים בכוח אדם.
- ניהול דיווחי נוכחות
- טיפול בדוחות נוכחות של עובדות לקראת סגירת שכר
- וידוא דיווחים מדויקים, תיעוד היעדרויות, מחלות וחופשות.
- תקשורת וניהול צוות
- התנהלות ישירה מול עובדות ומתן מענה לצרכיהן.
- ליווי והדרכת תומכות חינוך חדשות.
דרישות התפקיד:
-
- יכולת קבלת החלטות ופתרון בעיות תחת לחץ
- נכונות לזמינות גבוהה ומענה בשעות לא שגרתיות
- שליטה ביישומי Office ומערכות ממוחשבות
תנאי העסקה: שעות עבודה - 08:00-16:30 זמינות למענה טלפוני מעבר לשעות העבודה
לפרטים נוספים והגשת מועמדות יש לפנות ללירון - 054-3353350
|
למרכז מריאן דרוש/ה תומך/ת חינוך לפרויקט חונכות בגנים
|
22/04/2025
|
לחץ לפרטי המשרה
|
10/05/2025
|
פרטי המשרה
תיאור התפקיד:
- מתן תמיכה חינוכית וסיוע בגנים המשתתפים בפרויקט.
- עבודה בהנחיה מקצועית וליווי צמוד של המפקח/ת.
- סיוע לצוות הגן בפעילויות חינוכיות, טיפוליות וארגוניות.
- תמיכה בצוות הקיים בהתמודדות עם אתגרים בגן.
תקופת העסקה:
- תקופה מוגדרת: 20/4/2025 - 26/6/2025 (10 שבועות).
- שעות עבודה: 8:30-13:30, 5 ימים בשבוע (א'-ה').
- שכר: 46 ₪ ברוטו לשעה.
דרישות התפקיד:
- נדרשת נכונות למעבר בין גנים שונים בהתאם לצרכי הפרויקט
- יכולת עבודה בשיתוף פעולה מלא עם צוותים חינוכיים
- נכונות לעבודה תחת הנחיות והכוונה מקצועית של המפקח/ת האחראי/ת
דרישות ניסיון והכשרה:
- ניסיון קודם בעבודה חינוכית - חובה
- ניסיון בעבודה עם ילדים בגיל הרך- יתרון
לפרטים נוספים והגשת מועמדות יש לפנות ללירון - 054-3353350
|
למרכז מריאן דרוש/ה גננת מלווה במעונות
|
22/04/2025
|
לחץ לפרטי המשרה
|
10/05/2025
|
פרטי המשרה
הגדרת התפקיד:
- ליווי והדרכה מקצועית לצוות כיתת הבוגרים והכיתה הבוגרת בפעוטות במעונות.
- ביצוע מודלינג בהעברת מפגשים, פעילויות ותכנים חינוכיים לקראת המעבר לגן עירייה.
- בניית ויישום תכניות פדגוגיות בשיתוף עם מנהלת המעון ומנהלת התחום.
- יצירת סביבה חינוכית מותאמת התפתחותית לילדי הגן.
- הדרכה בנושא התנהלות יומיומית, ארגון הסביבה החינוכית וניהול שגרות.
- טיפוח אינטראקציות חיוביות בין הצוות לבין הילדים.
דרישות התפקיד:
- תואר בחינוך לגיל הרך ו/או תעודת גננת מוסמכת.
- ניסיון של לפחות 3 שנים בעבודה בגני ילדים.
- ניסיון בהדרכת צוותים - יתרון.
- יכולת הובלה, הנחייה והדרכה, יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית מעולה.
תנאי העסקה:
- עבודה בחצי משרה ימים א'-ה' בין השעות 9:00-13:00
- שכר: 70 ₪ לשעה
לפרטים נוספים והגשת מועמדות יש לפנות ללירון - 054-3353350
|
דרוש/ה מזכיר/ת שירות וגבייה
|
22/04/2025
|
לחץ לפרטי המשרה
|
10/05/2025
|
פרטי המשרה
תיאור התפקיד: מזכירת השירות והגביה אחראית על מתן שירות יעיל ומקצועי ללקוחות המרכז, ביצוע תהליכי רישום וגביית תשלומים, וסיוע אדמיניסטרטיבי למחלקות המרכז.
תחומי אחריות:
- מתן שירות פרונטלי וטלפוני
- מענה לפניות הורים, ציבור וגורמי חוץ
- טיפול בפניות, בקשות ושאלות באופן מקצועי ויעיל
- רישום לשירותי המרכז
- ביצוע רישום לפעילויות בגני ילדים במערכת הממוחשבת
- רישום לקייטנות (חגים וקיץ) לפי נהלי המרכז
- טיפול בבקשות מיוחדות בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים
- גביית תשלומים וניהול כספי
- גביית תשלומים עבור פעילויות המרכז
- תפעול מערכת התשלומים הממוחשבת
- הפקת קבלות ואישורי תשלום
- עבודה מול מערכות ממוחשבות
- הזנת נתונים והפקת דוחות
- ניהול רשימות משתתפים ומעקב תשלומים
- תפעול מערכת המידע הארגונית
- תמיכה אדמיניסטרטיבית
- ארגון וניהול מסמכים ותיקים
- ביצוע מטלות משרדיות שוטפות
כישורים נדרשים:
- שליטה מלאה ביישומי Office (Word, Excel, Outlook)
- שירותיות ויחסי אנוש מעולים
- יכולת עבודה תחת לחץ
תנאי העסקה:
- היקף משרה: משרה מלאה
- שעות עבודה: 08:00-16:30 ימים א'-ה', משמרת ערב עד השעה 18:00 - בימים א' ו-ג' יום אחד מבין שניהם
- לפרטים נוספים והגשת מועמדות יש לפנות ללירון - 054-3353350
|
מנהל/ת מעון - משרה זמנית החלפה לחל"ד עם אופציה להמשך
|
22/04/2025
|
לחץ לפרטי המשרה
|
10/05/2025
|
פרטי המשרה
תיאור התפקיד:
- ניהול כולל של מעון יום הכולל כיתות - תינוקות, פעוטות ובוגרים. אחריות על ניהול צוות המטפלות. הפעלה שוטפת של המעון, וטיפול בהיבטים חינוכיים וטיפוליים, תוך מתן מענה לצרכי הילדים וההורים.
תחומי אחריות:
- .ניהול צוות
- אחריות על צוות המטפלות והדרכתן
- טיפול בבעיות משמעת
- ניהול מערך הכשרות והעשרה לצוות
- עריכת ישיבות צוות ושיחות אישיות
- ניהול פדגוגי
- פיקוח על יישום תכניות חינוכיות בכיתות
- מעקב אחר התפתחות הילדים
- יצירת סביבה חינוכית מותאמת גיל ותואמת התפתחות
- ניהול לוגיסטי ותפעולי
- אחריות על תקינות המעון ובטיחות הסביבה
- פיקוח על הכנת ארוחת הבוקר במעון וארוחות היום
- ניהול מלאי ציוד, חומרים מתכלים ואביזרים חינוכיים
- אחריות על עמידה בתקנים ובהנחיות
- קשר עם הורים
- מענה להורים בנושאים שונים
- ניהול אירועים ומפגשי הורים
- טיפול בבעיות מיוחדות ובפניות הורים
דרישות התפקיד:
-
- תעודת הסמכה בחינוך לגיל הרך או תואר בתחום הגיל הרך/חינוך
- ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות או עבודה במעון/גן
- יכולות ניהול, ארגון ופתרון בעיות
- אחריות, אמינות ויחסי אנוש מצוינים
תנאי העסקה:
- היקף משרה: משרה מלאה - שעות עבודה 08:00-16:00 + נכונות לש"נ
- משרה זמנית החלפה לחל"ד
- לפרטים נוספים והגשת מועמדות יש לפנות ללירון - 054-3353350
|
מכרז פומבי מס' 1/2025 לאספקת ארוחות לילדים במוסדות חינוך
|
23/02/2025
|
לחץ לפרטי המשרה
|
23/03/2025
|
פרטי המשרה
1. עמותת מריאן - מרכז מריאן לגיל הרך והמשפחה (להלן: "העמותה" או "המזמינה") מבקשת בזאת לקבל הצעות מחיר לאספקת ארוחות לילדים במוסדות חינוך בתחומי העיר קריית גת, על פי התנאים המפורטים במסמכי מכרז זה.
2. את מסמכי המכרז והמסמכים הנלווים וכן את נוסח הסכם ההתקשרות ונספחיו שהזוכה יידרש לחתום עליו (להלן: "מסמכי המכרז" ) ניתן לרכוש תמורת תשלום במזומן על סך של 1,500 ₪ במשרדי העמותה, שד׳ העצמאות 28, קריית גת, (להלן: ״משרדי העמותה״), בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:30-13:00, או בטלפון שמספרו 08-6812368
3. החל מיום הפרסום ועד יום אחד לפני מועד ההגשה. עלות הרכישה לא תוחזר בכל מקרה.
4. ניתן לעיין במסמכי המכרז המלאים ללא תשלום, באתר האינטרנט של העמותה: https://www.marianne.co.il/index.php. הצעות למכרז ניתן להגיש אך ורק על גבי טפסי המכרז הזמינים באתר האינטרנט של העמותה.
5. שאלות הבהרה ניתן להגיש לעמותה בדוא"ל, בכתובת: etih@marianne.org.il עד ליום 09.03.2025 בשעה 12:00. מענה לשאלות ההבהרה יעלה באופן מרוכז לאתר האינטרנט של העמותה.
6. את ההצעות לרבות כל מסמכי המכרז כשהם חתומים על ידי המציע יש להכניס למעטפה סגורה כשעליה מצוין מספר המכרז בלבד, ללא פרטי המציע ולהכניסה לתיבת המכרזים שבמשרדי העמותה, שד׳ העצמאות 28, קריית גת, עד ליום 23.03.2025 בשעה 12:00. מובהר כי אין לשלוח הצעות בדואר או בכל דרך אחרת. הצעה שלא תמלא אחר כל תנאי המכרז תפסל ולא תובא לדיון.
7. העמותה אינה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא.
8. מודעה זו מכילה מידע כללי וראשוני בלבד. התנאים ויתר הפרטים המחייבים ביחס למכרז הם כמפורט במסמכי המכרז. במקרה של סתירה או אי התאמה בין האמור במודעה זו לבין האמור במסמכי המכרז, תגברנה הוראות מסמכי המכרז.
9. העמותה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את המכרז ו/או לא לחתום על החוזה ו/או להקטין את היקפו מכל סיבה שהיא בהתאם לשיקול דעתה המלא והסופי ועל פי יכולתה התקציבית לפני ובמהלך הביצוע ולמציעים לא תהא כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד העמותה עקב ו/או כתוצאה מכך.
10. מסמכי המכרז מנוסחים לצרכי נוחות בלשון זכר ו/או נקבה, אך מתייחסים ל-2 המינים כאחד.
למכרז המלא לחצו כאן
לשאלון הבהרה לחצו כאן
מייל לקורות חיים
שלוחה:
סגור
|
מכרז פומבי מנהל/ת מחלקת לוגיסטיקה - המכרז סגור
|
31/12/2024
|
לחץ לפרטי המשרה
|
13/01/2025
|
פרטי המשרה
- תנאי העסקה ושכר:ֹ% 30-40 מרמת השכר המקסימאלית הנורמטיבית של מנכ"ל העמותה, בכפוף לאישור דירקטוריון העמותה.
- דירוג דרגה: חוזה אישי ע"פ הכללים המקובלים בחברות מעין עירוניות .
- כפיפות: מנכ"לית העמותה.
- ייעוד:אחריות על ניהול ותיאום כל תהליכי הלוגיסטיקה, הרכש, התחזוקה והאחזקה בעמותה, לרבות רכישת טובין, אחסנתם, הספקתם, שמירה עליהם וקביעת רמת המלאי, והכל, תוך תיאום בין הצרכים לבין התקציב, ושמירה על האינטרס הציבורי וטוהר המידות. המנהל נדרש לוודא שהחומרים, הציוד והשירותים הדרושים לפעילות העמותה זמינים בזמן, במיקום הנכון ובהתאם לתקציבים. תפקיד זה כולל יכולת תכנון, בניית תוכנית עבודה שנתית תוך ביצוע בקרה ומעקב, יכולת ניהול תקציב שנתי, עבודה עם ספקים וגורמים ברשות, ניהול צוותי עובדים וביצוע משימות מורכבות כדי להבטיח פעולה חלקה ויעילה של העמותה.
- תחומי אחריות:
א. ניהול מצאי (אינוונטר) העמותה.
ב. ניהול וביצוע רכש ואספקה
ג. טיפול בחוזים עם ספקים וקבלנים.
ד. ניהול תחזוקה
ה. ניהול אחזקה
ו. ניהול נותני שירותים
- תנאי סף:
א. השכלה: בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בניהול לוגיסטיקה, הנדסה תעשייה וניהול או תחום רלוונטי אחר.
ב. ניסיון מקצועי: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ג. ניסיון ניהול: שלוש שנות ניסיון ניהול עובדים .
מועמד שלא יצרף תיעוד כאמור תיפסל מועמדותו על הסף.
- דרישות נוספות:
א. שפות: ידיעת השפה העברית על בוריה בכתב ובע"פ.
ב. יישומי מחשב: שליטה ביישומי ה- office.תוכנת אקסל ,
|
דרושים אנשי אחזקה
|
28/11/2024
|
לחץ לפרטי המשרה
|
20/12/2024
|
פרטי המשרה
חובה ניסיון בתחום האינסטלציה וביוב- יתרון ניסיון בעבודות גינון וניקוי חצרות יכולת ניהול משימות יחסי אנוש טובים * מוסר עבודה גבוה
תנאים סוציאליים מעולים
המשרה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לשני המינים
|
דרושות גננות ותומכות חינוך למחלקת צהרונים
|
28/11/2024
|
לחץ לפרטי המשרה
|
30/05/2025
|
פרטי המשרה
ימים א'-ה' בין השעות 14:00-17:00
דרישות התפקיד-אהבה וגישה לילדים
בעלת ניסיון חינוכי-יתרון
|
מכרז סמנכ"ל/ית למרכז מריאן לגיל הרך והמשפחה - המכרז נסגר
|
09/10/2024
|
לחץ לפרטי המשרה
|
13/10/2024
|
|
דרושות מטפלות למעונות
|
20/05/2024
|
לחץ לפרטי המשרה
|
31/07/2024
|
פרטי המשרה
ליצירת קשר ולמידע נוסף יש ליצור קשר
מנהלת תחום מעונות: חנה שגבייב מאיר - 052-4854989
מזכירת תחום מעונות: נטלי צורף - 050-2373814
|